فبراير 19

هيام تنتاك وزوجها في أمريكا يحضر للدكتوراة

كان زوجي يحضر للحصول على شهادة الدكتوراه في الولايات المتحدة . وكان مسافرا إلى هناك وكنت أنا أدرس في إحدى الجامعات بعد أن حصلت على إجازة دراسية للحصول على الماجستير في علم النفس .

كلمات البحث للقصة

فبراير 19

قصة زبي مع مها المطلقة والتي تربت في بيتنا

كلمات البحث للقصة

فبراير 04

ناكني في الحمام – قصة واقعية

عرب نار قصة واقعية في الحمام مصيت أيرو ورجليه في حمّام السوق دخلت الحمّام بدّلت ملابسي واتّجهت إلى داخل الحمّام، كان جالساً مع زملائه عند الباب وقف وقال: تفضّل، وعلقت نظراتنا لبرهة، تأملته بسرعة من عينيه الجميلتين ووجهه الوسيم وصدره العاري الذي يزيّن وسطه حديقة جميلة من الشعر، واستقرّت نظراتي على قدميه وقد بان فوقهما بعضاً من ساقين يكسوهما شعر رائع، والفوطة التي يربطها في وسطه تغطّي من سرّته إلى ما فوق كاحليه. كان شابّا عمره لا يتجاوز الرابعة والعشرين، قمحي البشرة، أسود الشعر ذو قوام ممشوق يميل للنحولة. دخلت الحمّام، وبعد دقائق دخل ورمقني بعينيه الجميلتين ودون أي تعبير، بل بتركيز، قال: الذي يريد مسّاج، سألته: أنت تقوم بالمسّاج، أجاب: أجل، أتريد مسّاجاً؟، قلت: ربما بعد قليل

كلمات البحث للقصة

فبراير 01

الجارتين وشرايط الفديو

قصه حقيقيه من حياتنا اليوميه قد تحدث ببيتك او ببيت الجيران او ببيت علي الارض. المراه هي المراه باحاسيسها عندما تكبر وتكتمل نموها تبدا رحله البحث عن احاسيسها والتعرف علي جسمها . تعرف المراه علي جسمها بينتج نتيجه للمارسه الجنس الصحيح واخراج مشاعرها الكامله واذا لم يحدث ذلك فقد يحدث اشياء اخري للمراه

كلمات البحث للقصة

فبراير 01

اتقطع زرار البلوزة في المصيف فناكني صديق زوجي

رجعتلكم تانى علشان احكيلكم على اللى حصل معايا فى المصيف سافرت انا وزج اختى بعد ماخلصنا معركه من النيك الجامد اوووووى ولما وصلنا طبعا كانت اختى منتظراه على احر من الجمر اتغدينا وبابا نام ودخلت انا خدت شاور من السفر وجلست فى البلكونه شويه واسمع اهات وهمس وضحك خافت بين اختى وزوجها قلت حقها ماهى لازم تتظبط منه دخلت نمت وانا اسرح بخيالى كانه نايم معايا انا المهم محصلش اى حاجه بينى وبينه هناك لان اختى مابتفارقوش وانا كنت على نار وكسى نار عايز يدخل فيه يهديه شويه لكن هاعمل ايه اجيبه منين واختى خدت الزب اللى كان ممتعنى يابختك يااختى قعدنا على كده 3 ايام وانا كنت دايبه دوب ومولعه وانا ارى اختى كل يوم تتناك وانا مافيش قرب من وزهقت لحد ماكنت ماشيه على البحر ف يوم لقيت خالد وخالد ده صاحب زوجى واللى اعرفه من زوجى انه لسه مش متزوج بس بتاع نسوان ويعرف اكتر من واحده وعايش حر قالى انتى هنا انتى ومين قلتله انا وبابا واختى قالى وجوزك فين قلتله انت عارف ان هو وبابا مابيتفقوش مع بعض ضحك وقالى وده كلام اما جوزك ده خايب قوى المهم قالى نازله فين قلتله العنوان وادانى عنوان الشقه اللى نازل فيها وقالى لو احتاجتى اى حاجه اتصلى عليا وادانى نمرته وشكرته على زوءه وسلم عليا وضغط على ايدى ضغطه فهمت معناها وبص ف عينى وقالى هاستنى اتصالك ضرورى قلتله اوك ومشيت رخت للشقه لقيت اختى وزوجها هايسافرو ايه حصل قالى ان عمته توفت ولازم يسافرو وبنتى متعلقه بخالتها جدا راحت وخداها معاها فضلت انا وبابا بس وبابا بيقضى اكتر من نص يومه نوم يعنى بيصحى الفجر يروح يصلى وييجى يفطر وينام لحد الظهر اكون انا صحيت وعملت الغدا وياكل وينام لحد المغرب ويصحى وبعد كده ينام تانى الساعه 11 للصبح تانى يعنى ملل المهم بالليل لقيت خالد بيتصل عليا اعدنا اتكلمنا كلام عادى وقالى انتى بتصحى الساعه كام قلتله 12 الظهر قالى هاتنزلى البحر بكره قلتله عايزه قالى خلاص الساعه 2 بعد الظهر نتقابل هناك قلت نمت وانا اتقلب على السرير وبعد غداء اليوم الغدا قلت لبابا انا هاروح اتمشى على البحر قالى ماشى استنيت لحد مانام ورحت لابسه بلوزه بزراير لونها ابيض وتحتها احمر وبنطلون استريتش اسود ورحت البحر لقيت خالد واقف منتظرنى اول ماشافنى لقيته بحلق فيا ومش عارف يتكلم قلتله اييييييييه مالك مالى ايه ايه اللى انا شايفه ده قلتله شايف ايه قالى شايف ملكه جمال مش ممكن انا عمرى ماشفتك كده ضحكت وقلتله بلاش مجامله قالى انا مبعرفش اجامل ضحكت وقلت اه منك انت ال مبتعرفش تجامل ال قالى لالا انتى واخده عنى فكره مش كويسه وانا لازم اغيرلك الفكره دى عنى قلت اما نشوف وضحكت بدلع المهم نزلنا الميه وكان لابس شورت وتشيرت شدنى من ايدى يدخلنى جوه والبحر هادى وجميل دخلت معاه كمان وفجاه جت موجه شديده قلبتنى واترفعت البلوزه الى اسفل وكنت هاغطس فى الميه لقيت حضنى من الخلف وايده على وزبه يكاد يخترق الاستريتش وقالى انتى مش بتعرفى تعومى قلتله بعد ماافلت من ايده هو انا لو بعرف اعوم كان جرالى كده وانا لسه بتكلم جت موجه تانه خفت منها رحت متعلقه فى رقبته ويداه على جسمى اسفل البلوزه وواحسست بزبه على عايز يقتحمه بعد الموجه ماعدت وقفت امامه وكان زرار من اعلى البلوزه طار وانفك منها وظهر الستيان الذى اصبح لا يدارى حاجه ورايته ينظر لبزازى بنظرات ****بتنى وحسيت ان الناس كلها بتبص علينا قلتله انا هاخرج احسن كده شكلى هاغرق قالى ونظراته تاكل انتى اللى تغرقى بلد ضحكت ومسكت اعلى البلوزه بيدى ادارى النافرين قالى طيب انتظرينى على الشط ضحكت وادركت ان زبه واقف ولو خرج من الميه هايتفضح انتظرت دقيقتين وخرج وكان قد خلع التشيرت وربطه حول وسكه ليدارى انتفاخ الشورت قلتله انا هاروح ازاى كده والبلوزه مفتوحه . وكنت منتظره الاجابه التى اتت مسرعه على لسانه تعالى اخيطها بالابره عندى فى الشقه تمنعت فى الاول وقلتله ماينفعش الناس تقول ايه ضحك وقال ناس مين هو هنا حد يعرف حد وبعد ممانعه منى فى الظاهر ولكن كسى كان بيقولى روحى انتى مش عايزانى اتناك ليه وسمعت كلام كسى ودخلت الشقه وقفل الباب والشبابيك ولاحظت شريط حبوب على الكرسى وانا اعرف الحبوب دى لان زوجى بياخد منها دى فياجرا وكان شريط ناقص منه حبيتين قلتله هات يالا الابره والفتله عشان اصلح البلوزه قالى انتى مستعجله على ايه نشرب شاى الاول احسن عندى صداع من الشمس وراح واخد حبايه من الشريط استعبط فيها وقلتله دى حبوب ايه قالى حبوب صداع وهنا ادركت انى هاتناك هاتناك لحد كسى مايقول بس قلتله طيب انا هاعمل الشاى وانت خد شاور رحت المطبخ وقلعت البلوزه وشديت مشبك الستيان اتقطع رحت قلعاه ولبست البلوزه من غير والبلوزه لونها ابيض ومفتوحه بقى بزاى كلها باينه من القميص او الفتحه اللى مافيهاش زرار وانا واقفه بعمل الشاى خرج ووقف ورايه وانا ماسكه الستيان اتفقده كانه اتقطع صدفه لقيته لزق فيا وحسيت بزبه يدك طيزى وانفاسه تلفح اذنى وهو لافف فوطه على وسطه وزبه يسبقه كمدفع ووقالى ايه اللى ماسكاه ده قلتله دى حاجه انشفها من ميه البحر لقيته ضحك وقالى ماشى .وقالى عملتى الشاى احسن انا ع الاخر قلتله روح بس وانا هاجيبه عملت الشاى ودخلت لقيته قاعد فى السرير فى الغرفه انا ماسكه صينيه الشاى بايدى الاتنين واالبلوزه مفتوحه وبزازى ظاهرين كلهم وحسين انه هاياكلهم بعنيه رحت حطه الشاى على كرسى وهو كان لبس شورت وعريان من اعلى وجسمه رائع تمنيت ان احضنه واقبله وافعل به مااريد امتعه واتمتع به عايزه اعرف انا احسن ولا اللى بينيكهم احسن منى .

كلمات البحث للقصة

يناير 20

لعشاق النيك الجماعي

زوجتى تملك جسما جميل وكنت اراها ول أصدق ان انها مليكتي وحبيبتي بعد قدومنا لمريكا بستة أشهر التحقت‬ ‫بعمل لدى أحد الصدقاء وقامت بينهم صداقة قوية لدرجة انها كانت تعلم أدق التفاصيل عن حياتة الجنسية بزوجتة‬ ‫وكم كان صاحبنا تعيسا معها الى ان تطورت المور الى الغزل غير العفيف وكم يتمنى صاحبنا ان ينيكها و لو مرة‬ ‫واحدة ورأيت الشهوة واضحة فى كل حواسها وهى تقص على ما يدور بينهما‬ ‫قلت لها و بكل صراحة أنة ليس هناك ما يمنع ان تستمتع بة فجاءت فى اليوم التالى وأخبرتنى انها دعتة على العشاء‬ ‫معنا فى الويك اند جاء صاحبنا وكانت زوجتى فى انتظارة على نار و قد لبست ثوبا يكشف عن جميع مفاتنها وكأنها‬ ‫دعوة مفتوحة لنيكها ول تتخيلوا مقدار الشوق و الشهوة التى كانت فى عيون كلهما أكلنا و شربنا حتى الثمالة وطلبت‬ ‫منى زوجتى ان أضع موسيقى راقصة لكى يرى صاحبنا كم هى راقصة ممتازة فاجاتنا بتغيير ملبسها و قدومها شبة‬ ‫عارية و ما يغطى جسمها فقط شال اسود و كيلوت شفاف يبرز و بكل وضوح وصلت الحداث لمرحلة‬ ‫يصعب السيطرة عليها وقلت لهما سأغفو قليل لن الخمر أدارت رأسى و طبعا لم يمانعا تسللت للطابق العلوى حيث‬ ‫غرف النوم ووقفت اراقبهما رقصت زوجتى حوالى خمس دقائق ثم رمت بالشال و أ صبحت فقط بالكيلوت ما أن‬ ‫رأها صاحبنا على حالتها فقام بمساعدتها و خلع عنها ماتبقى و أ نا أرى زوجتى عارية مع رجل اخر خلع ملبسة وما‬ ‫أن رأت زبة المنتصب حتى ركعت على ركبتيها و انهالت على زبة مصا و لحسا استمر الحال حوالى عشر دقائق‬ ‫وهى ترضع و تمص زبة و تخبرة بأنها فى قمة التهيج وكم هى متشوقة لن ينيكها فى كل مكان‬ ‫لم يترك صاحبنا الفرصة و أخبرها بأن تجنن و بزازها يهبلوا وكسها الغارق فى عسله يريد فمه و لسانه‬ ‫وأنامها على الموكيت و نزل بلسانه ينهل من و بدأ فى و بأصابعة لم أ سمع فى حياتى صوت‬ ‫زوجتي مثلما سمعتها وهى ترجوه أن ينيك كل خرم فى كانت تصرخ اةةةةةةةةةة كل مكان في جسمي زبك‬ ‫موووووووووت نار ولعت الى أن صاح خلاااص منيب قادر أبكب أبنزل فطلبت منه أن يكب منيه على وجهها‬ ‫ونهودها أمسكت زبه بين شفتيها الى لحظة النفجار و مصت كل نقطة مما كان بة و رأيتها لول مرة تبتلع المنى ,‬ ‫استمرت تمص زبه الى ان اتتها رعشتها من نيكة فى كسها و بأصابعة أدمنت زوجتى النيك من صديقها‬ ‫وأدمنت أنا على الستمتاع بمشاهدتها تتلوى و تتأوة بين يديه ولكى أكون أمينا أقول لقد تركت لها كامل الحرية لكى‬ ‫أستمتع بمشاهدة أحلى أفلم سكس على الطبيعة فقط كنت أطلب منها أن تبقى عشيقها فى الطابق الرضى وكانت تفعل‬ ‫و تقول له انى غير موجود و الولد نيام بالطابق العلوى نيكني هنا أحسن وكنت أستمتع جدا بصوتها وأهاتها وهى‬ ‫تتناك وفى أحد الليالى أتى صاحبنا كالعادة وكانت فى انتظاره كالعادة أيضا أحلى من أى عروس لبسة بيبى دول‬ ‫شفاف و كيلوت استرنج ونهود عارية تكاد تصرخ من الشهوة وتقابل بالقبلت الساخنة و العناق بصوره هستيرية‬ ‫وكانت فى قمة الهياج الجنسى و هو كان أكثر هياجا وقال لها أنا ماكل عشانك قرص و نص -فياجرا-وعايز أنيك فيك‬ ‫لين أشبع ردت بدلل ياريييييت تنيك فيني لين الصبح أموت فى زبك وأعبده ونزلت الى سحاب بنطلونه وأخرجت‬ ‫زبه تلعبه و تلوكه بين شفتيها و استمرت تمص فى زبه فتره راكعة على ركبتيها وهو يتأوه أأأ هههههه مصى‬ ‫كماننننننننننن زبى مشتاق ناااااااااااااار عليكى‬ ‫قالت له مشتاق لك أكثر-لك يومين مانكته-فهمت وقتها كم أصبحت زوجتى تدمن صاحبها وتنتظره على نار‬ ‫المهم صاحبنا لم يضع الوقت و قلبها على الرض فى وضع ال 96 بعد خلع البيبى دول و الكيلوت بطريقة الفلم‬ ‫فطار البيبى دول على المقعد و الكيلوت الى مروحة السقف التى أرسته على الرض واشتعلت الشهوه بكل منهم و‬ ‫لحسن حظى كانت فى مواجهتى حيث أراها من مكانى المستتر‬ ‫كانت تمص زبه بجنون و تقول رأس زبك بيموتنى عمرى ماشفت واقف كذا نااااااااااااااار وكان ينهل من كسها‬ ‫بلسانه و أصابعه أثنين أو تلثه ينيكوا كسها وكانت تصرخ من الشهوة حرام عليك ما أقدرأستحمل نيكنى اركب علي‬ ‫خل زبك يقطع كسى‬ ‫وسمعتها تصرخ بشدة لللللللل كذا أبموت طيزى ناااااااااااااااااااااار فلحظت أنه أدخل أصبعه الكبر فى‬ ‫ و بدأ فى نيكها لول مره فى خرم و التى لم تتناك أبدا و ازداد صراخ حبيبتى أرجوك نيكنى فى طيزى‬ ‫أبنجن عمرى مااتنكت فيها‬ ‫فما كان من صاحبنا ال أن قال لها : هاتى كريم طيزك ضيقة قوى,‬ ‫صعدت الى غرفة النوم رأتنى و قالت يبي ينيكني فى طيزى , قلت لها خذى بيبى أويل وخليك على نفس الوضع‬ ‫عشان اشوف كويس‬ ‫دهن زبه بالزيت وأصبعه و بدأ مرة أخرى فى نيك بأصابعه و مع صرخاتها و توسلها لكى يرحمها و ينيكها‬ ‫فى طيزه‬ ‫وازداد صراخها بطريقة جنونية مع دخول زبه فى و بدأ فى نيك فى وضع الكلب و سمعت صوتها كما‬ ‫لم أسمعه من قبل كانت تترجاه دخله كلللللللللللللللللله أبي زبك كله فى طيزى و كانت من فرط شهوتها و هياجها‬ ‫تضرب رأسها فى الرض و هو نازل نيك فى و أستمر على كذا حوالى نصف ساعة الى أن صرخ خلص‬ ‫وصلتتتتت أبكبأبنزل أسرعت بوجهها و شفتيها لتتلقى دفقات الحليب على لسانها و فمها و مصت كل نقطة منه حتى‬ ‫الثمالة علمت من زوجتى ان صاحبنا يريد الحديث معى ولكنه محرج فهو يعلم انى عارف بعلقتهم و لكن ليعلم بأنى‬ ‫أستمتع بمشاهدتهما المهم أخبرتها انه ليس هناك أى حرج ,اخبرتنى أنه سيأتى مساء يوم السبت و جاء صاحبنا و‬ ‫كعادته كانت زوجتى فى انتظاره شبه عارية ولكن فى وجودى غير المرات السابقة وجلسنا و تحدثنا وكانت زوجتى‬ ‫تجلس ملصقة له و أكاد أرى الرغبة تقفز من عينيها ثم التفت الى قائل وش رأيك نخليها رباعى فهمت فورا قصده و‬ ‫لكنى سألت للتأكد يعنى كيف؟ قال يعنى انت عارف انى—استكملت عبارتة فقد أحس بحرج و قلت عارف انك بتنيك‬ ‫نانا ومبسوطين جدا بعلقتكم قال أيوه ونفسي انت كمان تنيك سلوى-زوجتة-ونستمتع جميعا فى نيك جماعى رائع …‬ ‫قلت له بس كيف وأنا مأعرف زوجتك ول حتى شفتها؟ قال أنه كلمتها و موافقة و مرحبة بالفكرة عشان نخرج من‬ ‫حالة الملل الزوجى خصوصا بعد فترة زواج طوبلة و كنت ناوى أجيبها معاي بس فضلت نتكلم سوى الول .. وافقت‬ ‫طبعا بل وجدت نفسى متهيجا لمجرد الفكرة وفرقعت كئوس الخمر فى صحة نيك سلوى المرة القادمة فقالت نانا‬ ‫خلص تبقى فى صحة نيكى أنا الليلة نحتفل مع بعض احنا الثلثة و الويك اند القادم تكون سلوى معنا وكأنها

كلمات البحث للقصة